CDI Registru de Casă

160 RON (TVA inclus)

Printează registrul de casă în 15 minute de la instalare.

Ultima versiune: Registrul de Casa 2.12.0, 28.08.2016. Vezi ce s-a schimbat în ultimele versiuni.

Descarcă gratuit » Cumpără »

Funcţionalităţi

Printări: registrul de casă, registrul de casă simplificat (format compact), decontări per angajat, centralizare decontări, dispoziţii de plată şi de încasare, situaţia contractelor de creditare, model contract de creditare
Puteţi urmări avansurile spre decontare acordate angajaţilor
Gestionează împrumuturile acordate societăţii de către asociaţi
Licenţa este pe viaţă, plătiţi o singură dată şi puteţi instala toate acutalizările ulterioare fără costuri suplimentare. Licenţa se acordă pentru o singură staţie de lucru. Dacă vreţi să rulaţi aplicaţia în reţea, este nevoie de o licenţă pentru fiecare staţie de lucru.
Varianta demo are activate toate funcţionalităţile, în afară de printare. Descarcă varianta demo, testează programul, iar după activare vei putea să printezi registrul de casă pentru operaţiunile pe care le-ai completat până atunci.

Uşor de folosit

Poate fi folosit de către personal fără cunoştinţe în domeniul contabilităţii. Fiind produs în colaborare cu o societate de contabilitate, programul este complet configurat cu toate operaţiunile pe care o societate le poate derula prin casieria proprie. Programul salvează datele de identificare ale personalului unităţii dar şi ale terţilor (furnizori, clienţi, bănci).

Puteţi gestiona mai multe firme

Puteţi gestiona în paralel mai multe firme cu o singură licenţă CDI Registru de Casă, firma şi luna curentă putând fi selecţionate din ecranul de pornire al aplicaţiei.

Raportări

Programul oferă numeroase raportări care vă pot uşura munca: raport pentru registru de casă, model de contract de creditare, situaţia contractelor de creditare, raporturi pentru urmărirea deconturilor centralizat dar şi pe fiecare salariat în parte.

Upgrade gratuit

Tot timpul căutăm să îmbunătăţim aplicaţiile noastre şi suntem deschişi la cererile clienţilor de a adăuga funcţionalităţi noi. De aceea, puteţi descărca totdeauna ultima versiune a aplicaţiei, fără să trebuiască să plătiţi suplimentar.

Deconturi şi contracte de creditare

Programul gestionează acordarea şi justificarea avansurilor spre decontare pentru fiecare salariat în parte, dispoziţiile de plată şi de încasare putând fi printate direct din program. De asemenea, puteţi ţine evidenţa împrumuturilor acordate de către asociaţi unităţii, programul propunând şi un model de contract de împrumut exportabil în format RTF.

Funcţionalităţi pentru brokeri de asigurări si case de amanet

În urma cererilor de la clienţi, am adăugat şi funcţionalităţi concepute special pentru a uşura completarea registrului de casă pentru brokerii de asigurări si pentru casele de amanet. Putem adăuga şi alte funcţionalităţi, dacă primim solicitări.