Cine suntem

Începând cu anul 2006 dezvoltăm software de gestiune pentru firmele mici şi mijlocii.
Peste 3000 de clienți folosesc programele noastre.

Oferim suport prompt atât pe probleme de contabilitate, unde vă va răspunde la întrebări un contabil sau expertul contabil care a conceput aceste programe, cât și pe probleme tehnice, unde vă va răspunde și vă va ajuta programatorul care a dezvoltat aceste programe.

Scopul nostru este ca programele să fie uşor de folosit, să nu necesite personal specializat pentru operare, la un preţ competitiv care să ofere clienţilor o amortizare foarte rapidă a investiţiei. Programele beneficiază de expertiza contabilă oferită de CDI Accounting, fiind folosite de către contabilii CDI Accounting cât şi de către clienţii firmei de contabilitate.

Aplicația iconta.ro

iconta.ro - Aplicație online (cloud) pentru deconturi, ordine de deplasare (delegații), dispoziții de plată.

Aplicația a fost lansată în ianuarie 2019.

Cu aplicația iconta.ro puteți să simplificați gestionarea deconturilor și a ordinelor de deplasare.

Puteți să adăugați conturi de utilizator pentru salariați, ca să își poată adăuga singuri cheltuielile din deconturi și ordinele de deplasare.

Puteți configura și drepturi pentru persoanele adăugate în contul dumneavoastră:
Aprobatori - persoanele care au dreptul de a aproba cheltuielile din deconturile salariaților.
Casieri - persoanele care emit dispozițiile de încasare sau de plată și închid deconturile.

Aplicația foiparcurs.ro

foiparcurs.ro - Aplicație online (cloud) pentru automatizarea foilor de parcurs pentru autovehicule şi a Fişei de activităţi zilnice.

Aplicația a fost lansată în anul 2017.

La cererea clienților programului nostru CDI Foi Parcurs, am lansat o aplicație online (cloud), care este net superioară versiunii desktop, fiind accesibilă de pe orice dispozitiv (tabletă, telefon, computer), cât și ca funcționalitate.

Puteți să adăugați conturi de utilizator pentru șoferi și să le dați drepturi pe mașini, ca să își poată completa fiecare foile de parcurs, de pe calculator sau de pe telefonul mobil.

CDI Registru Casa

Program CDI Registru de Casă - automatizarea registrului de casă, gestiunea împrumuturilor acordate societăţii de către asociaţi şi a avansurilor spre decontare acordate salariaţilor. Programul se adresează firmelor care îşi conduc contabilitatea primară la sediul societăţii.

Programul a fost lansat în anul 2006 și este apreciat de peste 500 de clienți.

CDI N.I.R.

Program CDI N.I.R. - automatizarea notelor de intrare recepţie cu /sau fără adaos comercial.

Programul a fost lansat în anul 2008 și este apreciat de peste 700 de clienți.

CDI N.I.R. calculează automat notele de intrare recepţie cu adaos comercial, fiind suficient să introduceţi numai denumirea mărfurilor, preţul de cumpărare fără TVA şi preţul de vânzare, restul câmpurilor fiind calculate şi completate de către program.

CDI Foi Parcurs Plus

Program CDI Foi Parcurs Plus Acest program se ocupă tot cu foile de parcurs, dar este mult mai complex și se adresează în principal societăţilor care au în patrimoniu şi alte mijloace de transport decât cele de transport persoane (Autovehicule dotate cu instalaţii speciale, mijloace de transport marfa, transport de călători etc). Aplicația CDI Foi de parcurs PLUS este bazata în totalitate pe Normativul din 07.01.1982 publicat în Buletinul Oficial nr 2 din 07.01.1982 privind consumul de combustibil şi ulei pentru autovehicule.

Programul a fost lansat în anul 2013 și este apreciat de peste 100 de clienți.

CDI Foi Parcurs (program retras)

Program CDI Foi Parcurs - automatizarea foilor de parcurs pentru autovehicule şi a Fişei de activităţi zilnice, reducând substanţial timpul necesar întocmirii acestora.

Programul a fost lansat în anul 2009 și a fost apreciat de peste 1500 de clienți.

Acest program a fost retras, fiind înlocuit de aplicația cloud foiparcurs.ro.